fbpx Tapahtumapaikat – Opens ohjelmiston avulla parempaa palvelua

Tapahtumapaikat

Opens -online-alustan avulla tapahtumapaikat voivat palvella tapahtuman järjestäjää paremmin, sekä helpottaa omaa työtään tapahtuman toteutuksessa. Opens tukee tapahtumapaikan myyntitoimintoja ja mahdollistaa lisätilauksien syntymisen.

Tapahtumapaikat palvelevat tiedolla

Järjestäjä tarvitsee yksityiskohtaista tietoa tapahtumapaikasta, kuten pohjakuvat, säännöt ja turvallisuusohjeet, sähkötiedot, yhteystiedot, teknisiä tietoja ja usein myös henkilökohtaista ohjausta tilassa toimimiseen. Näiden toimittaminen kannattaa automatisoida Opensin avulla.

Tietojen lisäksi Opens-menetelmä antaa yhteisen raamin järjestäjälle ja tapahtumapaikalle, jolloin tapahtumaan liittyvistä asioista keskusteleminen on helppoa ja ymmärrettävää. Lue blogikirjoitus aiheesta: TÄSTÄ

Avaa tapahtumapaikallesi ilmainen profiili

Voit avata tapahtumapaikallesi Opens-portaaliin ilmaisen profiiliin ja tallentaa tapahtumapaikkasi tietoja sinne. Tapahtumapaikan profiilista tiedot siirtyvät automaattisesti järjestäjän suunnitelmassa oikeaan kohtaan. Tämä on järjestäjälle todella helppoa ja tietoja ei tarvitse kenenkään erikseen etsiä.

Ohjaa järjestäjä tekemään tapahtuman suunnitelma Opensin avulla

Jotta tapahtumanjärjestäjä voisi hyödyntää profiilissasi olevia tapahtumapaikan tietoja, tarvitsee hän Opens-ohjelmistolisenssin tapahtumasuunnitelman laatimiseen. Opensilla suunnitteleminen on helppoa valmiiden tapahtumapohjien avulla.

Järjestäjä voi ostaa tarvitsemansa suunnittelulisenssin alkaen 50€ Opens verkkokaupasta, mikäli tapahtumapaikallasi ei ole omaa Opens -lisenssiä käytöössä. Voit ladata tapahtumapaikkasi verkkosivulle ja muihin materiaaleihin valmiin bannerin, joka ohjaa järjestäjän verkkokauppaamme.

Omalla Opens-lisenssillä saat rahanarvoista hyötyä

Voit halutessasi ostaa tapahtumapaikallesi oman Opens -suunnittelulisenssin ja tarjota Opens -suunnittelutyökalut järjestäjälle osana tapahtumapaikan vuokrausta. Tapahtumapaikkasi hyötyy omasta lisenssistä tapahtumien tietokannan ja toiminnanohjauksen muodossa. Suomeksi sanottuna se tarkoittaa lisää myyntiä ja vähemmän kustannuksia.

Hyvin sujuvia tapahtumia tapahtumapaikassasi:

Voit tehdä järjestäjälle omia tehtävälistoja ja muokata tapahtumaprosessin omaan paikkaasi soveltuvaksi. Näin voit varmistaa, että tapahtumapaikkaasi tuleva järjestäjä on todistettavasti tietoinen velvotteistaan, toteutuksen suunnittelu on seurattavissa reaaliaikaisesti ja dokumentaatio tapahtumasta jää sinulle itsellesi talteen. Tämä on tärkeää esimerkiksi julkisissa tiloissa – kuten torit ja kävelykadut – joihin tulee hyvin erilaisia järjestäjiä ja toimintaympäristössä on paljon huomioitavia asioita.

Tuloksekasta myyntiä Opensin avulla:

Voit hyödyntää Opensia tapahtumatilojen myynnissä luonnostelemalla tapahtumaa yhdessä asiakkaan kanssa, esimerkiksi Opensin pohjakuva- tai aikataulusuunnitelutyökalulla. Asiakkaalle konkretisoituu tilan mahdollisuudet ja vuoropuhelu saadaan sujuvasti auki.

Voit antaa hänelle myös tarvittaessa mahdollisuuden itsenäisesti luonnostella omaa tapahtumaansa, esimerkiksi tarjouksen osana. Kannattaa siis ohjata myyntitilanteessa keskustelu pinnoista ja neliömetreistä konkreettiseen tapahtumaratkaisuun, jota asiakas on hakemassa.

Asiakkaan ostopäätöstä voit vahvistaa kertomalla, että pystyt antamaan asiakkaalle työskentelyoikeuden tähän yhdessä luonnosteltuun tapahtumaan, koska teillä on Opens -ohjelmisto käytössänne.

Lisää myyntiä ja palvelun systematisointia:

Mikäli tapahtumapaikkasi tarjoaa esim. catering-, tekniikka-, kalusto- , naulakko yms. palvelua järjestäjälle pelkän tilavuokraamisen lisäksi, ovat Opensin valmiit tapahtumapohjat erinomainen keino näiden palvelujen toimittamiselle ja sisäisten toimintojen ohjaamiselle.

Opens on alusta, johon voit tallentaa tapahtumapaikan oman konseptin
Opens on alusta, johon voit luoda oman konseptisi ja parantaa sitä kokemusten karttuessa.

Voit tallentaa oman palveluksi valmiiksi tapahtumapohjaksi ja ottaa sen valmiilla esiasetuksilla käyttöön yhä uudestaan. Opensiin tallennettu konsepti antaa edellytykset tapahtumien ja palvelun kehittämiselle, kun parannuksia voidaan tehdä konkreettiseen suunnitelmaan. Omia konsepteja kehittämällä parannat myyntikatettasi, palvelun laatua ja tiimisi yhteistyötä. Konseptissa olevat esiasetukset säästää aikaa ja vakioi palveluprosessin yhteiseksi oli vastuuhenkilö kuka tahansa.

Asiakas ja talon oma väki työskentelevät yhteisessä tapahtuman tietokannassa omissa rooleissaan ja suunnittelutieto on reaaliaikaisesti näkyvillä. Tämä mahdollistaa lisämyyntien syntymisen, toimivan palvelukokemuksen järjestäjälle, sekä tehostaa palveluun käytettävää aikaa ja ehkäisee hävikkiä. Näillä asioilla on vaikutusta myyntikatteeseen.

Tarvitsetko apua ammattilaiselta tapahtumapaikkasi palvelujen kehittämiseen?

Opens -ohjelmiston lisäksi voit halutessasi tilata meiltä apua tapahtumapaikkasi myynnin, palvelun ja sisäisten toimintamallien kehittämiseen:

  • Voimme laatia sinulle konseptit valmiiksi Opensiin, jolloin sinulla on oma räätälöity pohja käytettävissäsi. Sinun on itse helppo tehdä päivityksiä pohjaan, kun kokemuksia karttuu.
  • Voit hyödyntää itse tai tarjota asiakkaallesi tapahtumatuotannon koulutuksia verkkokursseina tai koulutuspäivinä
  • Toteutamme tapahtumapaikkojen auditointeja. Auditoinnin tuloksena saat kattavan raportin kehittämisehdotuksineen. Auditointi on hyvä pohja kehityshankkeiden suunnittelemiseen.
  • Toteutamme yksittäisiä kehityspäiviä ja laajempia valmennuksia tapahtumapaikkanne avainhenkilöille.
  • Autamme myynti, palvelu- ja toimintaprosessien kehittämisessä

Pyydä tarjous sähköpostiisi:

Lomakkeen lähettämällä saat heti tarjouksen sähköpostiisi Opens -ohjelmistosta ja tapahtumapaikan kehittämispalvelusta.

Osoite

Feelbeat Oy
2246246-8
Kauppakatu 39, Crazy Town
40100 Jyväskylä
FINLAND

#pelastetaantapahtumat - Tapahtumateollisuus ry
Tehty Suomessa / Made in Finland Luotettava kumppani
© 2021 Feelbeat Oy. Oikeudet muutoksiin pidätetään. All rights reserved. › Tietosuoja